+ Reply to Thread
Page 1 of 2 1 2 UltimulUltimul
Results 1 to 10 of 18

Thread: 3x3 ?!?!? cu troliu

  1. #1
    Ban Factory Goganu24 este arhicunoscut Goganu24 este arhicunoscut Goganu24 este arhicunoscut Goganu24 este arhicunoscut Goganu24 este arhicunoscut Goganu24 este arhicunoscut Goganu24 este arhicunoscut Goganu24's Avatar
    Data sosirii
    Apr 2011
    Locatie
    Bucuresti
    Posts
    15,784
    Blog Entries
    8

    3x3 ?!?!? cu troliu

    interesant, stupid, sf..........

    Firu' vietzii...

  2. #2
    Smecher sau, ce cardanul lui.

    S-auzim de bine
    fun for all
    RR Classic 1986 - 200Tdi
    www.lroc.ro


  3. #3
    Mai degraba 2x2. Asa ceva n-am mai vazut...
    Galloper

  4. #4
    4x4 forum VIP Nino are o aura deosebita Nino are o aura deosebita Nino are o aura deosebita
    Data sosirii
    Oct 2011
    Locatie
    Bucuresti - Titan
    Posts
    1,095
    Rusnacu asta, a baut vodca stricata si s-a apucat sa construiasca masini de speriat pestii! Motocicleta este URAL, copie dupa Zundapp Saharian care avea tractiune si pe roata la atas.
    Zundapp KS750
    Numar de motociclete produse: 18.695
    Capacitate : 745 ccm
    Cilindri : 2 in boxer
    PS / KW : 26 / 19
    Viteza maxima: 95 Km/h
    Viteza minima: 3 Km/h
    Consum benzina: 6,5 l/100 km
    Gradul de urcare 45 %
    Viteze: 4 pentru drum, - 1 off road- 1 marsarier
    Masa: la liber 420 Kg, incarcat 840 Kg
    Motocicleta Zündapp KS 750, cunoscuta ca si “Rossie” sau “Zundapp Sahara/Zundapp Saharian”, impreuna cu fratele geaman BMW R 75, este o motocicleta cu atas destinata uzului militar, fiind construita in urma indicatiilor militarilor germani. Aspectul acesteia nu a contat la construire, s-a urmarit ca vehiculul sa se comporte excelent in orice conditie de drum, cu o capacitate mare de incarcare si sa ofere un maxim de fiabilitate. In anii 30, armata germana folosea motociclete civile pe care le dota cu tehnica militara. La sfarsitul anului 1937, Departamentul de Tehnica Militara al Armatei Germane a solicitat dezvoltarea unei motociclete care sa indeplineasca urmatoarele cerinte:
    § Motocicleta sa poata incarca aproximativ 500 kg, adica echivalentul a 3 soldati dotati cu armament complet, munitie si echipament.
    § sa poata merge constant cu 80 km/h in conditii de sarcina maxima, sa aiba cel putin 4 viteze ca sa poata merge in atat in ritmul infanteriei germane, cat si pentru deplasare mai rapida.
    § sa fie inaltata cel putin 150 mm de la sol pentru treceri rapide peste santuri si sa poata oferi posibilitatea montarii lanturilor de iarna.
    In primavara lui 1941, a inceput constructia motocicletei Zundapp KS 750.
    Zundapp KS750 a fost varful de lance al motocicletelor celui de-al Treilea Reich, in timpul celui de-al Doilea Razboi Mondial, impreuna cu BMW R75 constituind una din cele mai mari flote de motociclete de razboi folosite de vreo armata. Motorul de 746 de ccm avea atasata o cutie cu 4 viteze pentru drum si o viteza aditionala pentru teren accidentat sau catarari de dealuri, motocicleta avand diferential pe roata spate pentru a mari puterea si pentru a ajuta atasul, sistem folosit ulterior de majoritatea motocicletelor cu atas. Totodata, Zundappul Sahara a fost prima motocicleta care a folosit o frana hidraulica pentru atas, o inovatie care a fost ulterior preluata de majoritatea constructorilor.

  5. #5
    Quote Originally Posted by Nino View Post
    Rusnacu asta, a baut vodca stricata si s-a apucat sa construiasca masini de speriat pestii! Motocicleta este URAL, copie dupa Zundapp Saharian care avea tractiune si pe roata la atas.
    Zundapp KS750
    Numar de motociclete produse: 18.695
    Capacitate : 745 ccm
    Cilindri : 2 in boxer
    PS / KW : 26 / 19
    Viteza maxima: 95 Km/h
    Viteza minima: 3 Km/h
    Consum benzina: 6,5 l/100 km
    Gradul de urcare 45 %
    Viteze: 4 pentru drum, - 1 off road- 1 marsarier
    Masa: la liber 420 Kg, incarcat 840 Kg
    Motocicleta Zündapp KS 750, cunoscuta ca si “Rossie” sau “Zundapp Sahara/Zundapp Saharian”, impreuna cu fratele geaman BMW R 75, este o motocicleta cu atas destinata uzului militar, fiind construita in urma indicatiilor militarilor germani. Aspectul acesteia nu a contat la construire, s-a urmarit ca vehiculul sa se comporte excelent in orice conditie de drum, cu o capacitate mare de incarcare si sa ofere un maxim de fiabilitate. In anii 30, armata germana folosea motociclete civile pe care le dota cu tehnica militara. La sfarsitul anului 1937, Departamentul de Tehnica Militara al Armatei Germane a solicitat dezvoltarea unei motociclete care sa indeplineasca urmatoarele cerinte:
    § Motocicleta sa poata incarca aproximativ 500 kg, adica echivalentul a 3 soldati dotati cu armament complet, munitie si echipament.
    § sa poata merge constant cu 80 km/h in conditii de sarcina maxima, sa aiba cel putin 4 viteze ca sa poata merge in atat in ritmul infanteriei germane, cat si pentru deplasare mai rapida.
    § sa fie inaltata cel putin 150 mm de la sol pentru treceri rapide peste santuri si sa poata oferi posibilitatea montarii lanturilor de iarna.
    In primavara lui 1941, a inceput constructia motocicletei Zundapp KS 750.
    Zundapp KS750 a fost varful de lance al motocicletelor celui de-al Treilea Reich, in timpul celui de-al Doilea Razboi Mondial, impreuna cu BMW R75 constituind una din cele mai mari flote de motociclete de razboi folosite de vreo armata. Motorul de 746 de ccm avea atasata o cutie cu 4 viteze pentru drum si o viteza aditionala pentru teren accidentat sau catarari de dealuri, motocicleta avand diferential pe roata spate pentru a mari puterea si pentru a ajuta atasul, sistem folosit ulterior de majoritatea motocicletelor cu atas. Totodata, Zundappul Sahara a fost prima motocicleta care a folosit o frana hidraulica pentru atas, o inovatie care a fost ulterior preluata de majoritatea constructorilor.
    Interesant...Nu credeam ca exista asa ceva
    FreeRide....a way of life!

  6. #6
    4x4 forum VIP White Wolf este arhicunoscut White Wolf este arhicunoscut White Wolf este arhicunoscut White Wolf este arhicunoscut White Wolf este arhicunoscut White Wolf este arhicunoscut White Wolf's Avatar
    Data sosirii
    Jan 2010
    Locatie
    Ramnicu Valcea
    Posts
    6,183
    Blog Entries
    1
    Nino, baga-mi-as! Ti-am dat puncte pentru alte chestii inainte si nu-ti mai pot da acum, cand le meriti cu prisosinta!

    Cu alte cuvine ... felicitari pentru post, tocmai ma pregateam sa aduc amintire despre Zundapp-ul Saharian cand am vazut topicul!

    Macar poza-doua pot sa pun si eu ... intru completare!




    Si una mai de epoca ...


    Ne vedem in teren ...

  7. #7
    Si un clip cu originalul...


  8. #8
    Proaspat sosit toeds este pe calea cea buna toeds's Avatar
    Data sosirii
    Nov 2011
    Locatie
    Bucuresti-Berceni
    Posts
    43
    dupa cum se vede are tractiune si pe roata fata.
    asta nu pot sa-mi explic.
    ISUZU TROOPER 2,6i SCURT-2 USI

  9. #9
    4x4 forum VIP Nino are o aura deosebita Nino are o aura deosebita Nino are o aura deosebita
    Data sosirii
    Oct 2011
    Locatie
    Bucuresti - Titan
    Posts
    1,095
    Nea Tavi , sunt la fel de fascinat ca si tine de toate fiarele vechi. Merci frumos pentru puncte si pentru intentie, pentru noi este mai important sa pastram forumul viu cu subiecte cat mai interesante si ma bucur foarte mult ca avem mai multe pasiuni comune.

  10. #10
    Ban Factory Goganu24 este arhicunoscut Goganu24 este arhicunoscut Goganu24 este arhicunoscut Goganu24 este arhicunoscut Goganu24 este arhicunoscut Goganu24 este arhicunoscut Goganu24 este arhicunoscut Goganu24's Avatar
    Data sosirii
    Apr 2011
    Locatie
    Bucuresti
    Posts
    15,784
    Blog Entries
    8
    Quote Originally Posted by toeds View Post
    dupa cum se vede are tractiune si pe roata fata.
    asta nu pot sa-mi explic.
    de unde tractiune fata ?
    Firu' vietzii...

+ Reply to Thread
Page 1 of 2 1 2 UltimulUltimul

Similar Threads

  1. Cumpar troliu
    By White Wolf in forum Piese de schimb si accesorii
    Replies: 3
    Ultimul Post: 10-05-2013, 17:54
  2. Troliu 24V
    By White Wolf in forum Piese de schimb si accesorii
    Replies: 5
    Ultimul Post: 16-01-2013, 19:09
  3. Troliu hidraulic
    By Goganu24 in forum Trolii si echipament recovery
    Replies: 21
    Ultimul Post: 26-10-2011, 19:39
  4. Troliu inteligent
    By Goganu24 in forum Trolii si echipament recovery
    Replies: 2
    Ultimul Post: 24-10-2011, 20:42
  5. Revizie troliu
    By Adisan in forum Trolii si echipament recovery
    Replies: 10
    Ultimul Post: 13-10-2011, 12:20

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts